Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Què vol dir crear espais saludables?
Assumpció Vilaseca Viladrich Arquitecta i màster en Bioconstrucció Carles A. Labèrnia Badia Arquitecte tècnic, màster en...
La recomanació de…
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Experiències d’educació ambiental sostenible
Experiències d’educació ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández L’educaci&#...
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS L’eix central del projecte educatiu del CEIP Malala...