Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
L’economia del bé comú a les aules
Programa #futursostenible, una proposta pedagògica d’educació per a una ciutadania global Esther Paulo Fuertes Directora de la Fundaci...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
Jane Addams
Jane Addams L’escola com a espai per compartir i comprendre històries viscudes Jane Addams va ser una dona pionera als Estats Units de fi...
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit LaSala és un centre de creació d’arts escèniques per a inf...