Modelo de seguimiento y elaboración del proyecto: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para...
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
Què és «el que no va bé»?
Què és el que no va bé, si el professorat s’hi escarrassa tant? Per què el nostre jovent, a qui mirem de beneficiar,...
L’estela de… Compartim: racó digital. Contes. Llibres. Trobades i convocatòries
Projecte educatiu inclusiu CEIP Puerta de Sancho
Al llarg del curs escolar 2017-2018 tota la comunitat educativa vam estar reflexionant sobre què era i què no era l’educació...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Benvinguts a la ràdio dels Encan...
L'evidència a la pràctica Benvinguts a la ràdio dels Encants L’ambient de ràdio és un espai d’aprenentatge en què to...
Entorns virtuals d'aprenentatge (II)
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...