Rosa Vidiella: «Sols des d’un profund respecte a cada criatura com a persona que és ens hi po...
Resumir la vida d’aquesta barcelonina nascuda l’any 1937 ha estat una tasca molt complicada per a mi. I és que, gràcies a la...
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Entornos virtuales de aprendizaje (I)
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...
Els reptes de la direcció educativa en tres aproximacions
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Tornar al que és fonamental
Sona el despertador. Et lleves cansat. A la dutxa. Et vesteixes. Prepares l’esmorzar. Despertes la canalla. Molta son. Esmorzar comunitar...