Material per a l’alumnat: Infants cuidadors, infants sensibles. Cura, compassió i comunitat a le...
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVACOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRES...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és r...
GALIA, projecte d'aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran
GALIA, projecte d’aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran L’Escola Lavínia de Barcelona ha incorporat dins...
Ahora, más que nunca, la educación pública
Ahora, más que nunca, la educación pública Rocío Anguita Martínez Dpto. Pedagogía. Facultad de Educación y Trabajo ...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Biblioteca de Aula. Rastreando por la Red… Encuentros
ENCUENTROS I Congreso Internacional de la RIEEB: «Competencias emocionales: claves para el bienestar» Barcelona y en línea, 22-24 de oc...
Aprendizaje a lo largo de la vida
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...