Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
Integración de un alumno con dificultades físicas en la ESO
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población (37.000 habitantes) del cinturón de una gran ciudad, con fuerte crecimient...
Llibres: La formación del psicomotricista PPA
LLIBRES La formación del psicomotricista PPA®: Su formación personal por la vía corporal y emocional AUCOUTURIER, B. Barcelona. Gr...
El desenvolupament ètic de l’escola
El desenvolupament ètic de l’escola Sara Colorado Ramírez L’escola és un sistema obert en què els canvis interns que e...
PARA REDONDEAR
Decir adiós a los pañales Cómo educar con sentido común BRAZELTON, T.B.; SPARROW, J.D. Barcelona. Medici, 2005 El libro se basa en...
Del botellot a l'aula
Del botellot a l’aula Els últims dies de setembre ens van deixar imatges de botellots massius de joves. Part d’aquests joves tornen a...
Los niños no son adutos en pequeño
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primàriaProjecte ...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària La realitat augmentada crea entorns atractius ...