“Ahí me siento agrupado.” Cinco claves inclusivas de la experiencia de un músico con síndrome ...
En el siguiente artículo se exponen algunas de las claves que han llevado a mi hermano, Rafael Calderón Almendros, a ser la primera per...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
TROBADES I Congrés Internacional de la RIEEB: «Competències emocionals: claus del benestar» Barcelona i en línia, del 22 al 2...
El videojuego Hands of Time en clase de matemáticas
El videojuego Hands of Time en clase de matemáticas Marcos Campos Nava Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo (México) mcampos@uaeh...
RadioPérez: Ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar
RadioPérez: ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar Benjamín Menéndez Martínez S’hi des...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Els moviments de renovac...
El nostre camí en la renaturalització dels patis
Carme Cols Clotet Mestra d’Educació Infantil. Torrelles de Llobregat (Barcelona) Josep Fernàndez Quiles Mestre i pedagog. Torrelles de...