El dilema de integrar o prohibir los móviles en clase
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges Incorporar un nou llenguatge a educació primària, en ...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública El concepto de escuela pública se ha ido definiendo y redefiniendo en nu...
Atencions de la vida quotidiana
Tenir cura amb rigor és un acte transcendent, vital. Educar no és aliè a aquesta circumstància i ens impulsa a considerar ...
Allà on passen les aventures
A les narracions, les descripcions dels llocs reflecteixen què hi veuen els personatges i com s’hi senten, a part d’això per...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...