El críquet como medio de integración en el barrio
EN LÍNI@: Programació i educació lenta
Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim…
Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim... El curs que acabem de tancar serà recordat per moltes coses; una que en volem destacar é...
Fem art amb els artistes locals
Fem art amb els artistes locals Beatriu Guardiola Deltell Aquest projecte d’innovació que durem a terme per tercer curs consecutiu al CEI...
La construcción del proyecto de vida
La construcción del proyecto de vida Acompañando al alumnado a lo largo de todas las etapas educativas Asunción Blau Amorós, Elena...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....