¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Webs
Hablar sin palabras: los niños y el arte
Espacios con encanto
Colectivo Ama-gi: la importancia de la cooperación
Martín García Hernán, Sandra Sainz Rubiales La cooperación es la piedra angular que debe guiar al aula. Cooperación entre el profeso...
Pistes per a l'avaluació: Conversar per entendre el món
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Conversar per entendre el món Si considerem que les nenes i els nens d’educació infantil són ...