PISTES PER A L’AVALUACIÓSocialització i escola
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Socialització i escola Plantejaments curriculars El plantejament de com es pot promoure una socialització...
Si no lo recordamos es que no lo habíamos aprendido
Les relacions: un viatge al llarg de l’any
Inmersión en las artes en la primera infancia
Inmersión en las artes en la primera infancia Proyecto de formación de competencias artísticas para toda la comunidad educativa Gisela ...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Projecte Trinitat Nova, un institut escola i un espai educatiu
L’institut escola Trinitat Nova (ieTN / Barcelona-9 Barris) es crea el setembre de 2017. Esdevé l’únic centre educatiu del b...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Hem llegit: Fes que cada classe et funcioni
HEM LLEGIT Fes que cada classe funcioni ALLISON, S.; THARBY, A. Pròleg d’Enric Prats Vic. Eumo Editorial (Educació i Família), 20...