Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Entornos virtuales de aprendizaje (III)
¿Qué impide a la calidad llegar al aula?
La complejidad del sistema-escuelaEn cualquier escuela, sin importar si es pública o privada, rural o urbana, grande o pequeña, podría...
Trobades i convocatòries
TROBADES IV Congrés Internacional de Neuroeducació Barcelona i virtual, 21-22 d’octubre de 2022 És un congrés que preté...
Aprofitant la xarxa.
Aquest article presenta el projecte Escolta'm des de la seva vessant del treball en xarxa, tot reconeixent-ne la complexitat i argumentan...
Creapptividad: aprendre mitjançant la creació digital
Creapptividad és una web creada per César Poyatos (@cpoyatos) i Javier Monteagudo (@jmonteo). En aquest portal, dos docents que provenen...
Fer servir en lloc de posseir
Fer servir en lloc de posseir Compartir béns i serveis per reduir emissions Som part del problema, però també som part de la soluci...
Las situaciones problema… años después