La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei?
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei? Fernando Trujillo Sáez El 29 de desembre de 2020 es publicava al BOE la LOMLOE, la més re...
La escuela como espacio de conocimiento
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Material per a l’alumnat: “El poder de las visualitzacions”
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
El derecho universal a la educación, en riesgo
La educación es un derecho humano básico, clave para un desarrollo con justicia y equidad de los pueblos y las personas. Más de 120 pa...
Hem llegit: Fes que cada classe et funcioni
HEM LLEGIT Fes que cada classe funcioni ALLISON, S.; THARBY, A. Pròleg d’Enric Prats Vic. Eumo Editorial (Educació i Família), 20...