Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos?
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos? Una actividad de indagación dirigida Jorge Pozuelo Muñ...
Del tauler a la pissarra
Del tauler a la pissarra Vaig trigar un temps a arribar a les aules després d’haver acabat la carrera. No n’estava segur de si era el...
Lluís Vila: «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros p...
Lluís Vila : «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros perfiles profesionales como el de...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn » Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informaci...
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles En el marc de l’impuls de les polítiques d’igualtat ...
Teachers For Future Spain
El col·lectiu Teachers for Future Spain va néixer amb l’objectiu de transformar l’escola en un espai sostenible, naturalitza...
Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...