¿Cómo aprende el alumnado a usar y evaluar pruebas?
Relaciones entre las tres competencias científicasEn este trabajo llamamos competencias científicas a las capacidades requeridas para e...
Ser mestra d’escola rural. Estimar la feina
L'escola és a la vora de casa. Tot i els inconvenients que ja sabem que això comporta, per a mi pesen més els avantatges, perquè sobr...
A quines necessitats estem donant resposta?
Aquest article és el resultat de les reflexions que ens ha suscitat la proposta dels ½Minuts menuts+, feta des del Departament d'Acció...
KIDE: programa global de convivència positiva i prevenció de l’assetjament escolar
El clima de convivència incideix en el benestar i en l’aprenentatge de l’alumnat. Conscients que el conflicte és part de les...
Los principios científico-didácticos como herramienta para la enseñanza
La didáctica del paisaje es considerada hoy en día como un elemento a trabajar dentro de la educación ambiental para poder alcanzar po...
Transformamos los patios escolares
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
¿Qué podemos hacer para mejorar la participación en los equipos de profesoras y profesores?
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...