Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...
Les situacions problema… anys després
Aquest article conté una entrevista realitzada a Philippe Meirieu al voltant del concepte de situació problema, el qual ell va encunyar...
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Frato
Hablar: charlar, conversar y dialogar
Irene de Puig Olivé La etapa de educación infantil es clave para el aprendizaje de la lengua, que a su vez sirve para estructurar el pens...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
La tira
Milena en qüestió