El rol de l’alumnat
Us oferim un recull de les respostes publicades al fòrum de la nostra web, arran de la lectura de l’article de Juli Palou sobre el rol de...
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
La recomendación de…
Manuel Villard Aijón Profesor de Educación Física en secundaria en el IES Silena de Gilena (Sevilla) sidin78@gmail.com OPEN: MEMORIAS D...
La formación inicial del profesorado de secundaria en el marco de la Agenda 2030: un reto y opor...
El Grup de recerca d'Educació de la Universitat Pablo de Olavide de Sevilla, GEDUPO, té entre les seves línies d'acció due...
Hacia el residuo cero
El mejor residuo es el que no se produce Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro...
Com podem participar en temps de crisi
Els pares i les mares també volen ser protagonistes de l’educació de les seves criatures. Volen ser escoltats, informats, consulta...