Entornos virtuales de aprendizaje (III)
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Te necesitamos GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il.) La Galera, 2021 El libro, escrito con la complicidad de la WWF, es una apelación direct...
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
Aprendemos y educamos juntos
El present arriba carregat d'incògnites que sorgeixen intentant donar resposta a les que ens mostrava el passat i que en portaran unes a...