Com t’ha anat avui?
Que hi hagi relació entre l’escola i la família potencia que els infants amb capacitat verbal limitada disposin de recursos per ex...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Unus pro omnibus, omnes pro uno
L’escola (rural), aquell element socialitzador sense el qual els pobles petits tenen unes altes probabilitats de desaparèixer. Cuidem-la....
Per una competència plena en llengua catalana
L'educació digital en temps de pandèmia
L’educació digital en temps de pandèmia Jordi Jubany i Vila Les tecnologies socials són avui ben presents a la nostra societat. E...
Deixem d'inventar la roda
Deixem d’inventar la roda Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es Si se sap des de fa més de cen...
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...
Ciencia y cocina
ciencia industrialLas posibilidades que ofrece el tema de la relación de la alimentación con la ciencia son inabarcables, una vez que i...