Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Familia y escuela
L’aprenentatge productiu, l’aprenentatge a través de l’experiència
L'aprenentatge productiu és un model educatiu basat en els conceptes pedagògics del currículum individual i de l'aprenentatge a travé...
Análisis de proyectos entre la escuela y las familias
Análisis de proyectos entre la escuela y las familias Diagnosticar la sistemática en la gestión participativa de un proyecto es el punt...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Testimonis de la memòria
Testimonis de la memòria Susana Mena, Eloïsa Valero Antón L’alumnat ha entrevistat avis i àvies per reconstruir la seva hist...
En contexto: En búsqueda del artista prehistórico