Un univers que ens atreu
Aquest article ens ofereix una mirada sobre com un grup de persones conviu per comprendre el món que les envolta i, en aquesta aventura, ...
Creando confianza con las familias desde el primer día
La familia es la principal responsable de la educación de los niños y las niñas, y la escuela es el otro gran puntal. Por lo tanto, es ...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
L’aprenentatge servei, una metodologia competencial amb intervenció social
En l’imaginari del professorat, es considera que els aprenentatges haurien de ser útils perquè els infants poguessin desenvolupar-...
Una margarita no es una flor
La entrega de un ramo de flores a una investigadora en un centro educativo en un acto del Día Internacional de la Mujer y la Niña en la C...
Avaluació psicopedagògica. Crits i cants
Cada vegada són més nombroses les veus que criden a favor d’una educació inclusiva que no acaba d’arribar. L’av...
Apliquem el coneixement científic a l’aula
Mitjançant aquest article, us volem fer arribar una proposta de treball per projectes a l’àrea de medi natural i social. L’a...
Tu río te necesita
El alumnado de 5.o de primaria del CEIP Ecoescuela La Inmaculada, de Salar –un municipio granadino de 2.600 habitantes–, descubrió du...