Com ens organitzem per respondre als incidents de salut dels infants?
Durant les hores en què els nens i nenes són a l'escola, la comunitat educativa tenim cura d'aquelles situacions previstes o no previste...
Entrevista amb Joan Carles Burriel i Agustí Boixeda, INEF Catalunya
Joan Carles Burriel va ser director de l’INEF de Catalunya durant els períodes 1992-1996 i 2000-2004. És llicenciat en Pedagogia, ...
Pedagogia hospitalària com a procés de salut i benestar
La societat cada vegada reclama al sistema sanitari més agilitat, més benestar i més bon tracte personal; en definitiva, mé...
Els directius escolars com a promotors d’organitzacions saludables
Els directors i les directores escolars constitueixen un col·lectiu professional que té, entre altres encàrrecs fonamentals, el d...
Maraña de Cores (embolic de colors): travessant els records
Evidència en la pràctica Evidència aplicada Maraña de Cores neix de les meves vivències infantils i memòria. És un taller o...
L’atenció a la salut mental des dels centres educatius
En aquest article s’argumenta, en primer lloc, la necessitat que els centres educatius tinguin entre els seus objectius institucionals la...
Les escoles com a organitzacions saludables
El concepte d’organitzacions saludables s’ha anat desenvolupant al final del segle xx i l’inici del xxi des de la psicologia de la s...
Gestió de la salut de l’alumnat