De les recerques naturals… a la descoberta científica?
Niu de materials vegetals Enric Gracia Des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona us proposem una manera de treballar els vegetals a...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Pot Es Castell tenir més habitants que Sant Lluís?
Aquest article descriu la manera que tenen els nens i nenes de segon curs de primària d’aproximar-se al concepte de densitat demogr&...
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Les columnes de la UAB
Entre els objectius pedagògics de l’escola Bellaterra hi ha el d’apropar els nens i les nenes al món de l’art, perqu&e...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un al...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un alumnado con peor rendimiento académico» C...