Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
Colectivo Ama-gi: la importancia de la cooperación
Martín García Hernán, Sandra Sainz Rubiales La cooperación es la piedra angular que debe guiar al aula. Cooperación entre el profeso...
De les recerques naturals… a la descoberta científica?
Niu de materials vegetals Enric Gracia Des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona us proposem una manera de treballar els vegetals a...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Pot Es Castell tenir més habitants que Sant Lluís?
Aquest article descriu la manera que tenen els nens i nenes de segon curs de primària d’aproximar-se al concepte de densitat demogr&...
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...