La integració d'infants amb necesitats educatives especials a l'aula
La integració d’infants amb necessitats especials a l’aula Nekane Zalbide Gil Les i els professionals de l’educació ens tr...
Jo t´ensenyo espanyol. Un projecte d’ApS
En aquest projecte, basat en la metodologia d’aprenentatge servei a la comunitat, un grup d’alumnes de tercer de primària d’u...
Parlem: les rotllanes de diàleg
Les rotllanes de diàleg es basen en quatre idees fonamentals: són una conversa en grup; les persones que hi participen estan assegudes e...
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada AADD En aquest article s’analitza la recent proposta de mínims ...
Literatura infantil i autoestima
La lectura exerceix efectes positius en el creixement dels infants. Quan llegim som capaços d’emocionar-nos, de gaudir, de distreure&rsqu...
Optimitzant els recursos digitales de l’aula: la pissarra digital
La PDI pot ser una gran aliada per fomentar quelcom més que la motivació, fins i tot pot arribar a esdevenir una eina educativa ben pote...
L’arribada d’infants acollits a l’aula
L’arribada d’infants acollits a l’aula Marta Fraile Oliveda Actualment, la nostra societat està formada per moltes estructures ...
Exemple de sessió d’interiorització
Proposem un esquema com a exemple d’interiorització que contempla l’harmonia del cos, l’atenció a la respiració...