Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
«One day – one expression»
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Resolvemos problemas matemáticos a través de situaciones cotidianas
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
Ideas clave sobre las altas capacidades en la escuela