“¡Elemental, querido Watson!”. Argumentar y justificar
Des de l'època grega, els arguments formen part dels raonaments que serveixen per enunciar propietats i teoremes matemàtics.
TIC i matemàtiques
Des de fa uns quants anys, cada vegada és més habitual trobar aparells tecnològics dintre de l’aula. El fet que l’apr...
Com creem línia d’escola des del cicle inicial?
¿Qué te parece el uso de la fiambrera?
En algunes comunitats autònomes, s'hi està estudiant, o s'hi ha autoritzat ja, que els nens i nenes portin una carmanyola a l'escola am...
L’eco
Un joc per treballar el lèxic i l’estructuració morfosintàctica formant una simple cadena de missatges i practicant la comp...
COMLIN, un camí cap a la cultura de la reflexió
Com podríem fer de l’escola un espai experimental per al professorat? Quins aspectes s’han de tenir en compte per desenvolupar canv...
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Jordi Baldrich, mestre discjòquei. «Aprendre a la discoteca»