COMLIN, un camí cap a la cultura de la reflexió
Com podríem fer de l’escola un espai experimental per al professorat? Quins aspectes s’han de tenir en compte per desenvolupar canv...
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Jordi Baldrich, mestre discjòquei. «Aprendre a la discoteca»
L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
Fronteres?
Educació social i escola, un diàleg necessari
En el present article, s’hi dóna a conèixer el debat generat i les conclusions a les quals es va arribar al I Congrés Inter...
Ensenyar a llegir
Ioga a l´escola
En aquest article, s’hi presenta una experiència desenvolupada al col·legi públic Gesta 1, d’Oviedo, basada en la imp...