La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
Contes by kids a la classe d’anglès
Si us preguntessin què és allò que sempre funciona i té èxit entre els infants, ben segur que molts i moltes de vos...
Notícies d’interès
Educar amb compromís
Aquest article és un exercici de reflexió, fet des de la meva experiència com a mestra, al voltant del compromís ètic que hem d'assu...
Jueguetes que no nos gustan
Mediación socioeducativa desde una perspectiva intercultural
Cuando contemplamos la pluralidad cultural como un problemaobjeto , diferencia los diferentes. Una "escuela de calidad" que no sea al mis...