Fils d’aigua, mars de tinta
Com a ciutadans i ciutadanes del món, estem compromesos en el coneixement i l’estimació del nostre entorn més proper. A les...
Mapes animats a l’aula amb Tripline
Actualment, els mapes de Google s’han fet tan populars que és difícil que algú no els conegui i no els hagi fet servir algu...
EN LÍNI@: El SEP (suport escolar personalitzat) s’ha implantat a les escoles de Catalunya. Què ...
El SEP (suport escolar personalitzat) s'ha implantat a les escoles de Catalunya. Què en penses? És el tipus de suport adequat per a l'a...
L’escola, un espai de llibertat
El particular viatge de cada mestre al llarg de la seva vida professional genera una visió del que, en essència, és l'escola per a cad...
El nuevo novio de mamá
La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...