Recursos per a la pràctica: Aprenen a dir «no» des dels primers mesos
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Aprenen a dir «no» des dels primers mesos A l’Escola Bressol Municipal Cappont, de Lleida, els infants...
¿Qué nos dice la investigación científica?El aprendizaje socioemocional y los conflictos en la es...
¿Qué nos dice la investigación científica? Aprendizaje social y emocional Consigna de la evidencia Tener presente el estado emocio...
Pistes per a l'avaluació: El desafiament de prevenir la violència a l´escola infantil
PISTES PER A L’AVALUACIÓ El desafiament de prevenir la violència a l’escola infantil Leire Garatea Prevenir les agressions é...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Amb les famílies: Implicar les famílies per aconseguir la violència zero
AMB LES FAMÍLIES Implicar les famílies per aconseguir la violència zero Totes les famílies volen una escola segura per als seus fi...
Daniel Innerarity
«Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongación de la familia&#...
El Club dels Valents al segon cicle d´infantil
El Club dels Valents al segon cicle d’infantil Elisabet Gómez Trapero Prevenir la violència des de l’educació infantil ...
La mirada al espacio educativo
Una propuesta de indicadores para evaluar las escuelas infantiles como espacios seguros y protectores Pepa Horno Goicoechea La protección...