Hervé Tullet: art i màgia a l’aula 0-3
Qui no coneix Hervé Tullet, un personatge que va molt més enllà d’un il·lustrador de contes? La senzillesa de les seves prod...
MILENA EN QÜESTIÓ
Los centros educativos sostenibles se orientan con un modelo de gestión de la convivencia democr...
Conèixer els models de gestió de la convivència, observar la nostra pràctica educativa amb les claus que ens ofereixen i r...
Liliana Aldai
Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
«Gestió de conflictes a la secundària». La tria de… Mariano Royo