CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Perquè hi hagi ombra, hi ha d’haver foscor
En un grup de segon de primària, vam desenvolupar una proposta d’indagació escolar sobre la posició solar a través d...
Jaume Centelles, mestre a l’Escola Sant Josep-El Pi. El petit gran Jaume es jubila
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
Les mates, des de ben aviat
En aquest article d'opinió, Àngel Alsina comenta la necessitat d'afavorir l'adquisició de coneixements matemàtics des d'ed...
Res més seriós que els llibres infantils
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA
Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és reclamat per la filosofia com un dels seus, però aquí volem pa...
Com dirigim els propis processos d’aprenentatge?
Hem compartit, al fòrum de la web, l’article de l’Antoni Portell amb el títol que encapçala aquesta secció, on...