L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...
Rescat de llegendes urbanes
L’experiència que presentem es basa en una seqüència didàctica sobre el tema de les llegendes treballada amb el profes...
Del mastegot
En aquesta secció, presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simples...
Carta a companys i companyes.
Verduras contaminadas
Mercedes Bravo Tudela, Rosario Fernández Manzanal Con esta actividad se pretende estimular a los niños y las niñas en la valoració...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
Imaginació literària i conflicte
Al present article s’hi proposa una activitat per aprofitar el potencial de la narrativa de ficció a l’aula no com a mitj&agr...
Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...