Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
«Gestió de conflictes a la secundària». La tria de… Mariano Royo
«L´escola, lloc per a la identitat d´una població». La tria de… Francesc Viñas
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...
La autoridad moral del profesorado. Una cualidad extinta
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
¿Cómo podemos ser más amigos?
Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...