Crítica de la (lectura) crítica
Crítica de la (lectura) crítica Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Revisem les sis concepcions més conegudes de lectura...
Encuentros
I Congreso Internacional para Jóvenes Investigadores de Estudios Literarios Feministas Granada y en línea, 13-15 de marzo de 2023 de disc...
Adoptem un monument: l’església de la Trobada
«Quan vam començar a investigar sobre l’Aplec de la Trobada, era molt divertit, però, a la vegada, feia pena, perquè ...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
A la poesía no hay quién la pare
Patrícia i Daniel…, mestres de circ. L’escola sobre rodes
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...