Coaching educatiu per a famílies
En aquest article, es parteix de la consideració que la família és l’agent educador i socialitzador principal dels fills i ...
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia Federico Navarro, Delia Lerner, Alejandra Meneses, Karen López-Gil, Roxana Artal, Pab...
Escrivim en parella a través de la tutoria entre iguals
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
Coaching educatiu i alumnat
En aquest article, hi expliquem les eines del coaching que ens ajuden a treballar el desenvolupament personal i escolar del nostre alumna...
Cine y matemáticas. Nuevas tecnologías. Reseñas
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...