Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
En context: Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació
Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació La proposta que us presentem inclou activitats per a treb...
Trobades
I Congrés Internacional per a Joves Investigadors d’Estudis Literaris Feministes Granada i en línia, 13-15 de març de 2023 Aquest...
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...
Amparo Tomé, mestra jubilada. Cal trencar motlles
Ha estat mestra tota la vida, tal com ella diu, i ha treballat en moltes etapes, des d’infantil fins a la investigació universitàr...
Ciència fantàstica!
En aquest article, us hi descriurem com, amb l’excusa de participar en un premi de relats científics amb alumnes de primer i de quart de ...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁCTICA EDUCATIVA Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora d...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...