L’argumentació publicitària: les paraules del desig
La comunicació publicitària es caracteritza per la voluntat d'incidir sobre el comportament dels consumidors, tot utilitzant un ventall...
Prácticas discursivas dialógicas colectivas
Prácticas transferibles en secundaria
Prácticas transferibles en secundaria Nos gusta que la revista del mes de julio esté impregnada de un aire de relajación, de satisfacci...
Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid p...
Aquest article presenta l'ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d'...
L’estratègia concessiva, un repte en l’ensenyament de l’argumentació
La concessió només apareix definida sintàcticament en la majoria dels manuals escolars que hem consultat. Alguns (molt pocs) la inclou...
El aprendizaje en medio de la pandemia
Lluís Vila: «A les escoles, a part de més mestres, també hi calen uns altres perfils professi...
Lluís Vila: «A les escoles, a part de més mestres, també hi calen uns altres perfils professionals, com ara el de l’educador...