Educació emocional a l’ensenyament secundari
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
Cura de la petita infància i cohesió social.
L'objectiu del present article és esclarir la relació entre cohesió social i sistema de cura de la petita infància. Aquestes línies ...
Trabajar por competencias, decidir por competencias
Incorporar las competencias básicas en las decisiones del centro supone una serie de cambios que movilizan, entre otras muchas cosas, el...
“Wall-E (Batallón de limpieza).
Natura, llibertat i confiança com a eines d’aprenentatge
L’Escola del Bosc de Rubió és un projecte d’educació a l’aire lliure en el qual s’aprofita l’entorn...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...