Leer y escribir en una clase de educación infantil
Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...
Comunicarnos y cooperar. Respuestas saludables
Comunicarnos y cooperar. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tan...
Francesco Tonucci
«Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de niños y niña...
LLIBRES
Abus DÍEZ NAVARRO, M.C. Alicante. Iglú, 2021 La Mari Carmen escrivia al capítol 7 de l’entranyable Els plats s’assemblen a ...
L’embolcall sonor
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...
Los caminos para ir a la escuela
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...