Ya lo decíamos: un año de contrastes y seguimos…
El curso que acabamos de cerrar será recordado por muchas cosas. Una de las que queremos destacar es la voluntad de superar los contraste...
L’escola, un refugi per a la infància
Arriben temps d’adversitat per a les nenes i els nens, ja que solen ser les grans víctimes de totes les crisis. Les organitzacions humani...
Ensenyaments sense aprenentatge
Ens estem moltes hores a les aules, però de vegades les propostes que hi fem no tenen força i les criatures no hi acaben de connectar. T...
Art a l’educació infantil? Una proposta de projecte a partir de l’obra de Joaquín Sorolla
Al present article, s’hi presenta una proposta per al segon cicle d’educació infantil basada en els projectes de treball i en les m...
Silenci
George Steiner, en la seva conversa amb Ladjali a "Elogio de la transmisión", fa referència al silenci, a la necessitat absoluta del sil...
Investigaciones sobre el aprendizaje basado en proyectos (ABP)
L’aprenentatge basat en projectes comporta millores significatives en l’aprenentatge de l’alumnat. Edutopía, fundació ...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Ens demanen prou el parer?
Les autoritats educatives, i també, a un altre nivell, les direccions dels centres, els sindicats, etc., prenen sovint decisions o implem...