Una mirada sociològica a la infància d’avui
L’article aborda la situació de la infància envers el benestar social a partir d’una doble dimensió: la pobresa infan...
Nous reptes, noves oportunitats
Nous reptes, noves oportunitats Equip docent de les escoles Alfred Mata i Salipota i Inspecció de zona* La situació de la pandèmia caus...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Talentuz: l’atenció cap a un mateix a l’escola infantil
Una de les línies estratègiques del projecte Talentuz que desenvolupa l’escola pública de Lekeitio se centra en la confecci...
L´ètica i la docència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Cacharreando, un proyecto realizado con Makey Makey y Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
Pepe García Guerrero, mestre responsable d’una biblioteca escolar. “Són les dendrites, no solam...
Segons la Viquipèdia, les dendrites són prolongacions protoplasmàtiques de les neurones, la funció de les quals és,...
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar La pandèmia i els diversos confinaments han tingut una repercuss...