L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional. Ens escoltem? L´escolta obre la p...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional Ens escoltem? L’escolta obre la porta a l’autoconeixement i a l’empati...
Planificació de la proposta: D´una escola presencial a una de virtual en 24 hores. És possible?
En aquests temps de confinament obligatori, els centres docents, les administracions i les comunitats educatives han hagut de substituir ...
Seguint el fil de la metàfora relacional
IINTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles for...
Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Subjuntivo
A Gramáticas de la creación, George Steiner presenta una idea que ens sembla d’una importància rellevant. La humanitzaci&oa...
Recursos per a la pràctica: Matemàtiques: numeració i geometria
La qualitat dels mestres i les mestres defineix la qualitat de l´educació
Escoles i mestres vivim una forta pressió social. L’OCDE afirma: «La qualitat d’un sistema educatiu es basa en la qualitat de...