Del «niño salvaje» al «niño mascota»
Vicenç Arnaiz Sancho Un toque de atención: niños y niñas pequeños con conductas afectivas de caninos. Niños y niñas...
Sembrando el Futuro, projecte ambiental de l’ApS
En el marc del projecte Sembrando el Futuro es presenta una experiència d’aprenentatge servei en què es pretén incidir en l’...
L’educació infantil i la lluita contra la pobresa infantil
La investigació evidencia que des dels primers anys s’obren escletxes en les capacitats cognitives i no cognitives entre infants d’...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
L´escola com a base segura per a infants i famílies
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
Biblioteca de Aula: Sunakay
BIBLIOTECA DE AULA Sunakay MARTÍ, M.; SALOMÓN, X. (il.) Barcelona. Flamboyant, 2021 Sunakay es una advertencia: nuestro planeta está am...