LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Quedem
Ensenyar, una feina estressant?
Una enquesta realitzada a docents de la comarca d’Osona ens permet confirmar que, per a un alt percentatge d’aquests professionals, l&rsq...
«Mirem el cel»
Cada curs ens plantegem un projecte interdisciplinari, des de P3 fins a sisè, que sorgeix de les motivacions i els interessos de l’alumna...
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
Ministeri sense nord
Com ja sabem, el BOE de 30 desembre de 2020 va publicar la LOMLOE. La tramitació va ser llarga i va permetre que els diferents sectors in...
Som artistes
Durant el curs 2013-2014, l’escola Joan Maragall, de Lleida, va convertir-se en un museu on cada curs o cada cicle treballava un artista ...
L’aire exerceix pressió
En el present article s’hi mostren unes activitats que estan relacionades amb la materialitat de l’aire i la pressió que aquest exe...