Professorat: entre l’anècdota i la categoria
Sembla que s’incrementa la pressió sobre l’educació per assolir resultats satisfactoris mesurats en proves internacionals. A...
Relatos de vivencias personales: Para empezar, dejarse llevar por el olfato
L’hort, una aula oberta a l’exterior
L’hort, un espai de treball compartit amb les famílies, el padrí expert i el professorat, ens proporciona situacions significative...
Material para el alumnado: Mi proyecto personal
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...