Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...
Construir la historia del barrio desde el aula
Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats i guerres, hi ha unes altres maneres d’aprendre història a l’escola; per...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...