La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...
Cartografía y concepto del espacio
La cartografía, un saber imprescindibleDesde el punto de vista de la enseñanza y el aprendizaje, la cuestión es simple: no podemos est...
Ruta literària sobre Màrius Torres
Aquest article presenta l’experiència d’una ruta literària que tenia com a eix vertebrador el poeta Màrius Torres. El...
Resumen bibliográfico del Proyecto TRADDEC
Aceituno, D.: "Elaboración de una ficha para el análisis de manuales escolares de historia y educación para la ciudadanía", en Avila,...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
Proyecto TRADDEC. Percepciones del estudiantado chileno
Contexto técnico de la investigaciónLa investigación, de carácter no experimental, no pretende (en este primer momento) intervenir so...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...