La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Va de…
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de debò. De fer sense pensar... a pe...
Educación y políticas sociales
El nuevo Gobierno español nos sorprendió con un también nuevo Ministerio de Educación, Política Social y Deportes, pero sin competen...
L’espai del joc, jugar i jugar sense fi
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar és, abans de res, una manifestació de la qualitat de vida de la infà...
La radio, herramienta de uso, aprendizaje y normalización lingüística
Introducción histórica y alcance territorialEn el curso 1996-1997 se organizó en la localidad de Vila-real, en colaboración con la Co...
La Tira
PISTES PER A L’AVALUACIÓ
Per no deixar el joc en mans de la improvisació Manu Sainz Al llarg del monogràfic han anat apareixent nombrosos aspectes que cal tenir e...