Grupos interactivos en la comunidad de aprendizaje CEIP La Pradera
A la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera, de Valsaín (Segòvia), els nens i les nenes aprenen llengua, matemàtiques i v...
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Fons de coneixement
Fons de coneixement Carme Güell Serra, Elisabet Parella Mir, Anna Pilar Hortal Moreno, Isabel Vilagran Colprim El projecte que presentem ...
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
Scienglish o la desparición de las fronteras curriculares en el aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
School city. Al col·le aprenem a moure´ns per la ciutat
School city. Al col·le aprenem a moure’ns per la ciutat Francisco Javier Rubio Jiménez, Mariana Solari Maccabelli School city és ...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...