Escuelas infantiles centros integrales
La comunicación desde la Mirada Pikleriana
Las huellas de las instalaciones
Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
Resumen bibliográfico del Proyecto TRADDEC
Aceituno, D.: "Elaboración de una ficha para el análisis de manuales escolares de historia y educación para la ciudadanía", en Avila,...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
Esport solidari
L’escola Rosella, de Viladecavalls, es defineix com un centre públic obert a la participació i amb voluntat d’educar per la ...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...